Sömnlösa nätter

Hej! Klockan är kvart över ett och jag ska upp om några timmar och åka till skolan. Det känns helt omöjligt och kanske en tiondels chans att jag går upp. Är världens morgontröttaste människa och jag älskar att hoppa i min one piece med täcket runt mig hela morgonen, haha 😊.
Igår natt var jag ute och köra på fullt folk som skulle till uddevalla och kom hem ganska sent. Gick upp tidigt och gjorde frukost till min going och sen åkte jag och släkten och letade gran. Helt slut efter alldeles för lite sömn så somnade med handduken runt mig efter en dusch sittandes i sängen haha. Och nu är jag pigg, fan. Sista skolveckan nu iallafall, sen väntar jobb. Längtar redan tills veckan är över! Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0